maandag 5 augustus 2013

Poland week (1) Szmacianki!






I'm back in the Netherlands and I can look back on a fantastic holiday in Poland. In order to hold on to my holiday feeling, I decided to blog this week about the work of a number of Polish designers Today I've choosen the dolls created by Doroto Kuran of Szmacianki. I love each of her handmade dolls. They are for sale on Dawanda and Szmacianki can be followed on Facebook.


Ik ben terug in Nederland en ik kan terugkijken op een fantastische vakantie in Polen. Om mijn vakantiegevoel nog even vast te houden heb ik besloten deze week over het werk van Poolse designers te bloggen. Vandaag heb ik gekozen voor de poppen van Doroto Kuran van Szmacianki. Ik vind haar handgemaakte poppen stuk voor stuk prachtig. Ze zijn te koop op Dawanda en Szmacianki is te volgen op Facebook.  


P.s.

Szmacianki also creates customized dolls/Szmacianki maakt ook (look-a-like) poppen in opdracht. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten